Sweden ;)

Helloou ;) Nooh i dag när jag vaknade for jag och Johanna ut frän fönstret och efter stigorna :D Som vi hämtade till fönstret eftersom det var vår ut/ingång :D
Sen kastade vi täckerna och dynorna ut och liggde där och åt karkki osv ;)
Sen  när jag skulle just börja äta morgonmål så kom pappa.....
Men se for Mi´s mommo och sa att hon kan köra mig till Karis sen när hon skulle nånstans :)
Så vi hann göra liite alltmöjligt :)
I går och i dag for vi med rullstolen liite på länk :D Det var skiiit kuul men nät vi kom tillbaka märkte vi att vi på vägen hade kört över en kopparorm? :D O alla baa skrek när den rörde sig :D Hahaha.... ;)
Efter att jag kommit hem for vi till stallet och där fick jag se det nyfödda fölet den var UUUUUURRRRR gullig!!!!! Foton kanske senare o sen borstade jag ju förståss Topi<3<3<3<3<3 Han är den bästa hästen som finns! <3 Älskar han! <3 :)Men men han tror ja tyckte mera om min hästsvans än hans egen :D
Men nu hörni mammas plättar omnomnomnom :D

Hahahahahhahahhahahahaa...........


//Moona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0