;D

Heey!
I bdag så kom jag till Elin o vi har öööh varit ti Siwa äti chips osv :D
Jaga kanin över halva dan -.- :D
Juuu men it fick vi ju fast den.....
I morgon så far vi väll kanske o shoppa to LOHJA <3 :)
Men nu ska vi fortsätta häär o göra någo... :D
 
 

If this love only exist in my dreams don´t wake me up!

Heey! <3
I dag så blir det att fara till ELIIIN!!!!! <3<3<3<3
JEJEJEJEJEJ! ;)
Vi ska laga min goda kana-cesar salaatti muhahaha eller egentligen butikens.. :D
Vi åt det hos sanna och det var sjuuukt gott! NAMNAMNAMNAM! :D
Sen så gör vi väll någo ajjjuuuuu vi far väll till Lojo och shoppa :D <3
ÄLSKA ÄLSKA! <3
Nog för att jag var o shoppa hos sanna men int skadar de ;)
Men kanske nån bloggning sen heiiidååååååååå !!!! <33
 
 
 

Love ya gaaaiiis! ;)

Tää on sulle sanna! <3
 
Kiitos viellä kaikesta mulla oli ihan parhaat päivät teiän kanssa!
Niinkun antton sanoi vuosisadan paras päivä! :) <3
Teiän kanssa oli ihanaa! <3
Toivottavasti nähään viellä! <3
Kiitä Anttoniikin kaikesta! :)
Ootte parhaat! <3 ;)
 
IHANAA KESÄÄ! <3333333
Laita heti viesti kun voidaan nähä! <3 Haleja sinne! <333333333
 

This is me! :)

This is real this is me!
I´m exactly where i supposed to be now gonna let the light shine on me.
Now i found who I am there´s no way to hold it in no more hiding who i wanna be this is me! <3
 
Sån kännsla har jag just nu! <3
Inget och ingen i mitt liv kan förstöra min känsla mår jätte bra och inget skulle kunna vara bättre älskar
ALLA bokstavligen ALLA mina vänner ni är viktiga i mitt liv utan er skulle jag inte ens finnas! <3
Tänk på det ALLA har inte det lika bra som jag, jag har de bästa vännerna man kan ha och en familj som älskar mig <3
Älskar hästar och djur från hela mitt hjärtta! <3
Älskar att sjunga men är jäätte blyg... och håller på att försöka gå över det....
Musik och att sjunga är en av de bästa sakerna jag vet fast det inte kåter bra när jag gör det ...:(
Jag har allt man önskar sig i mitt liv! <3
Finns inga ord för att beskriva hur bra jag mår just nu! <3
Hoppas den känslan stannar LÄNGE hos mig!
 
Minda&Elin ni är obeskrivliga! <3
ÄLSKAR ER!!!! <33
Kom i håg det kommer alltid att göra det! <3

Ni är som mina syskon! <333
 
This is my life my friend, and i can´t be no one else!<3
 
Kom ihåg!
 
If someone hurts you build a bridge and get over it! <3
Så är det! :)
 
 
 
<333
 
:)
 

Kukkkuuuu!

 

my love! <3

 

Elin&Minda

Ville skriva ett inlägg om de två underbaraste tjejerna i mitt liv! <33
Elin& Minda kan man prata om allt med dom går inte och säger vidare, sprider rykten osv.
Dom båda älskar hästar som jag! <33
Det finns inga ord att beskriva dom underbara sööta snälla roliga bässt!!!! <33
Jag hoppas ni läser detta för jag vill att ni vet att jag älskar er och vill aldrig mista er! <33
Om jag behöver prata med nån så vänder jag mig oftast till dom eller alltid!!!
Om jag har en dålig dag får dom den o bli den bästa! <3
Det går inte att beskriva er ni är mitt allt! <3
Ni är som syskon till mig! <3
Ville skriva ett lååångt inlägg om er men somsagt så finns det inga ord för att beskriva hur perfekta ni är!!! <3333333333333333

Ps. Elin jag lånade dina foton! <33
 
 
 

Long time no see! :D

Heey! <3
Äntligen funkar nätet! :D
I förrgår for jag övernatt till Minda :) <3333
Jag var första gången o simma! :O
O de va sjuuuuukt kallt! brrr.....
Sen såg vi på hamekyttä 3 ;)
Den var sjuukt braa :D
I går kom hon övernatt till mig vi har prata pratat o pratat liite till :D <33
Och så lackade jag hennes naglar. :D
Jag fick ur gulliga saker från Spanien :D <33
Stort tack! <33
Fick en telefon påse, armband,nagellack och snäckor :D <333
Ajjjuu tvål ;)
 
Men nu sak jag ööh någo :D <33
 
 
Mindas naglar! :D <3
 
 
You will be mine! <33
 

förlot!

heey! Bloggar via telefonen för att nätet inte funkar vet ej varför... Ajju tack amanda för din kommentar ska fundera :) hennes blogg: loveyoutomandas.blogg.se lovar att blogga mera när nätet funkar och så får ni foton också ;) men nu ska ja chilla med mommo :D i dag kommer min kära Minda hem kolla Elins blogg hon beskriver Minda perfekt! <3 heidåå! <3 ajuu Elins blogg remindrmeofyou.webblogg.se

Thihihihi ;) <3

Heey! <3
Kunde inte hålla mig borta från bloggen ändå! :D
Men i dag var jag på jobb och sen bara TRE DAGAR KVAR?!?!?!?
Sjuuuuuukt nice! ;)
Men nu behöver jag hjälp skall nämligen köpa en ny telefon men vilken av dessa två skal jag köpa? :)
 
HTC explorer
ELLER
samsung galaxy Y
 
 
eller....
 
 
Pleaasssseeee help me?! :D <3
 

:)

Heey!<3
I förrgår så for jag övernatt till Elin <3
Elin´s ;)
 
 
 
 
Vi var ute där 11 tiden? :D Och fotade o skrattade ihjäl oss :D <33
 Sen i går så kom hon til mig och vi var o se på kaninerna o sånt :)
Men nu hörni städa men kommer ha en bloggpaus kommande veckan eftersom ja e på jobb
och orkar inte nästan något efter jobbet så vi hörs på lörda eller sönda? :) <3
Ha de bra! :)
 
 
Hihi heiidåå! ;)
 

buublääblöö :D

Heey! <3
är jätte trött nu så bloggar i morgon ni får klara er! ;)
 
 

Living in a world without you!

Heellooou! ;)
I dag så har jag varit på jobb och vi slutade klockan 13:00 men efter de klippte jag ännu äppelträd -.-
Nu så e jag hos Elin vi har varit och köpt chips o dipp o karkki :D Fettoon?  :D
Och så har vi sett på Kosto! <3
Men nu ska vi har rolit heii heii! <3333
 
 
Namnamnamnamnam! <3<3<3<3<3<3<3<3
Cody Simpsone yeye! ;) <3333
 
Puss&Heey! <33

Blogglovin ;)

Heey! <3
Har gått med på blogglovin och jag älskar det! <3
Följ mig där! :D <3
Tror ja heter touchthesky? :D

Ja ja men sök upp mig ;)
 
 
Tomat?! :D -.-
 
 
Någon skilnad?! :D
 

No money no funny! ;)

Heey! <3
I dag så har jag varit på jobb och noh till först lagade vi dom där "pistokkaat" i det stora växthuset
där vi stack dom i golvet -.-
I morgon får jag sluta ett från "mitt" jobb men sen får jag göra någo annat ännu -.- tyyp klippa äppelträd....
Sen efter jobbet så kommer vi hem ja dushar packar byter kläder o köör to Svartå! <33
Joo då ja ska till Elin!!!! <3<3<3<3<3<3<3
Vi ska fota MAAAAAASSSSSSSOOOOOOOOR!!!!!!!!!!<333
O annors baa ha kuul får säkert låna Elins dator eller? ;) <3
Så kanske kommer ett eller två inlägg men annors så får ni höra av mig när jag kommer hem ;)
Men nu ska jag fara vi fick gäster :)
Tjingeling! ;) <3
 
 
Jag och Kalle hos Elin! <333
 

I don´t orka mera...

Hellou <3
I dag har det varit en sjuukt jobbig dag fattar inte hur jag ska orka i två veckor?!
Vi stod från klockan 10 till 15:30 på en åker och plockade växter rakt under solen?!
Sjuukt!.....
De tre sista timmarna höll jag på att somna jag helt enkelt inte klarade av det...
Mina axlar är RÖDA och det har blivit märken av toppen...
Ansiktet ser ut som en tomat ;(
I don´t like this...
But yeeah...
Nog får man ju pengar men jessuuuus två veckor hur ska ja orkka?!
Today I don´t feel like doing anything....
Ohohoho...
 I just wanna lay in my bed...
Don´t feel like kicking up the phone so leave the message at the tne cuz today I don´t feel like doing anything ;)
I LOVE THIS SONG! <3
:D
Bruno Mars-The lazy song :D
I dag ska ja sjuukt tidigt och sova förr att försöka orka i morgon...
Borde ha sådär en 50 stycken energi drickr....
Och joo faktist ska kanske till Elin övernatt på fredag! <3<3<3<3<3<3<3<3
Om int jag far till Esbo/Helsingfors to Sanna! <3<3<3
Slipper så sällan till Sanna men måste se....
ÄLSKAR dig Elin min lilla töös! <3<3<3<3<3<3<3
Men nu hörni bye bye! ;)
 
If you really love me show it <3 *
 

solbränd?! :D

Heey! <3 Har bara liiiiiite bränt mig i dag armarna och ansiktet :/
På bilden syns det inte så suuuuuper bra men liite i alla fall :D
 
Ignorera min miin :D
 

OMG what a day! :D

Hellou  ;) <3
I dag så har jag varit på jobb :)
nej huhhu sån dag xD
Först på mnorron så satte vi alla oss i en bil o vår "chef" förde oss dit vi skulle.
Vi var i två grupper :)
Jag fick en bra grupp dit illhörde: En thailändare, Min arbetsledare Ida, Anja(pratar engelska :D ), Elina,
jag och en till flicka :)
Först hade vi små små muld "burkar" muld som var invävt i någon tunn tunn tyg :D
I dom stoppade vi olika växter som var avklippta från nån större buske så att det också skulle växa till en buske.
Sen efter det så for vi till ett växthus där "golvet" vi gick på var krukorna vi skulle stoppa växterna i.
Så vi gick där inne i ordning och stoppade små "kvistar" med blommor på i "krukorna".
Sen stoppade vi resten av växthuset med mera "krukor" så att det skulle fylla ungefär hela växthuset :)
I första uppgiften så lagade vi kanske över 5000 stycken? :O
Och i andra 1300 :)
Och i den sista uppgiften gick vi en liiten längre bit vi for till odlingställe där alla buskar osv. växte.
Där skulle vi klippa från buskarna såna som man sen stoppar i krukorna som vi gjorde tidigare på morgonen :)
Och vi slutade ungefär klockan 15:30 :)
LOOOOOONG DAY! ;)
Men som sagt så får ja ju liiite fickpengar. ;)
Vi ahr tre pauser en klockan 09:00 "kaffe paus".
klockan 11:00 mat-paus.
Och klockan 13:00/13:30 "kaffe paus"
.Men nu ska jag gå och äta ha det bra!!!! :)= <3
 
Första uppgiften! :D
Yees i know.... Ja e it bra på att rita :D
 
Haha juuu men heeeiidåå ! <3 ;)
 
 
 
 

XOXO Gossip girl! ;)

Heey! <3
I dag har jag varit på stan med Jenni vi var till pumppis o bada föttera :D
Kommer foton sen när Jenni har skickat dom :)
Såg just på gossip girl och pretty little liars ÄLSKAR dom serierna! <3
Kolla dom ;)
Men nu ska ja laga mitt "mellanmål" tills i morgon nämligen ska ju på jobb hihihi :D
Ni får veta mera i morgon ;)
Ajjoo min kära Minda har farit till spanien! :( <3
I MISS U! <3
KOM TIBAAX!!!!!!!!!! :D <3
 
 
Haha juu vi e ju sööta :D <3
 
 

we where like na na na! :D

Heey! <3
I går så hade jag en helt bra dag :)
Snart så drar ja mig till Jenni ;)
I morgon blir det jobb resten av vecka :)
Men nu hörni o klä på mig puss heey! <3
 
 
:)
 

Kukkuuuu!!! ;)

Heey! Bloggar via i poden så kan si liiiiiite tönttit ut men ja ja :D I dag så har ja vari med jenni och mommo och mofa :D I morgon har ja väll kanske sommarjobb :D ÄLSKAAAAH!!!! <33 :) men nu ska ja göra någo vettigt!!! :) älskar er!!! <33 heiiidååååå!!!!!!! <33 hihi :D

Love or the love? <3

Hihi heey! <3
I går så var jag med mamma o pappa till Lojo.
I Citymarket hitta ja högtalare till datorn för 12 euro?! Skit billiiigt! :D
Nu e mommo och mofa h'är och vi ska grilla o de :)
Sen far vi väll O si på Topi<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3
Han har nämligen flyttat till grundsjö?!
Jaaaa ja e skiir glad fö ja behöv bara cykla ner till han så får ja rida på han :D
Jooo....
Ja har faktist ingen aning om va ja ska skriva om...?
Help me? :) <3
men nu o gära någo vettigt ;)
 
Mitt golle! <3
Ignorera min min o kläder ;/
 

:D
 

RSS 2.0