this is a summer of love! <3

Hellou! <3  På onsdagen körde Mindas mamma oss till Åbo. Först for vi till kotimäen talli, och där såg vi på hästar och var till börjes tingsryt.
Efter det körde vi till Raisio där vi for till en annan hästbutik.
Sen körde vi till Åbo och där for vi till Mindas famo och fafa.
När vi hämtat våra saker in så for Minda,hennes mamma och jag till kuningas kebabi. Sen kom vi hem och åt och det var jätte gott :) Sen körde Katjusa oss in till stan och vi fick shoppa i h&m och gina tricot.
Jag köpte en rutig tunika, en vit topp och ett nagellack :)
Nästa mårgå¨n var vi i duchen åt morgonmål och när dom kom hem så starttade vi till stugan :D
Vi for via matbutiken där jag och Minda köpte en godis påse båda och jag köpte en tidning.
Sen när vi kom till stugan förde vi våra saker till stugab och annors bara chillade där :)
Sen efter en stund hade hennes mofa värmt "tunnan" där vi simmade en stund.
Sen for vi i bastun och sen har vi gjort liite allt möjligt.
Tog intesåmycket bilder men dom kommer in sen när jag laddar upp dom :)

//Moona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0