Pump it up little!

Heey! I går så var jag ju på kalas hos Lauri& Antton.
När vi kom dit så åt vi och efter det gick vi till stranden med Elisa :D
Vi såg på när dom andra simma :D
Sen kom Lauri och så börja vi gå tillbaka.
När vi kom tillbaka var vi en liiten stund ute resten av tiden satt vi i "källarn"
alltså tredje våningen och chilla.
Och iiiingen av dom vist va teini peili kuva e :D
Haha :D
I dag så ska ja kanske träffa Minda fö det är sista gången vi kan träffas innan skolan börjar -.-OMG!
De e sönda i dag och och det är bara imorgon och sen... WHAAAT!? Ja får sova en ENDA gång till så länge ja vill ............................!!!!
Ja men så ja ska kaaanske träffa Minda beror på om hon svarar i telefon eller int :D
Men vet faktist int om hon kommer hit eller far ja ti hon :)
<3
Skulle ju nooog vara bättre om jag for dit hahahah :D
Men i dag slipper jag inte i alla fall o si på min älskade Topi! <3 :((
Han är såååååååååååååå bäst! <3
My babeh! <3
Men nu ska ni få si min läseordning -.-
 Såå jaaa...
 
Måndag:             Tisdag:                      Onsdag:             Torsdag:      Fredag:
hussa x2            Hantta x2                   Matta                   Finska          Matta
jumppa x2          Hälsokunskap         Engelska           Matta             Hissa
finska                  Biolla                         Jogga                 Modda x2      Finska
matta                  musik  2                     Hissa                 Fyssa            Fyssa
                                                                 Modda                Engelska      Kemma
                                                                 Jumppa                                     Rella
 
Så juu men nu ska ja göra någo (:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0