i´m wide awake...

Heey! I går så var jag på stan och upp till Famo.
Int gjord ja så myky annat.
I dag så ska ja fara på kalas jejejeje... -.-
No juu men hörni i går så var jag ju faktist till stallet <3
När jag kom dit så for jag och byta ridkläderna på mig :)
Sen gick jag till hagen efter Topi <3
Han är nog bokstavligen den BÄSTA hästen på hela jorden <3
Den gulligaste socialaste och bästa! <3
Du är värt guld! <33
Sen så red vi runt banan och så tog pappa liite foton men dom blev dååååliga -.- och sen villd han int riktit stå stilla men jaa :D
Han är ju varmblodig :)
Jag trodde att när man har tyglarna spända så står han stilla men han börjar ju o backa :D <3
Så man sku ha dom helt lösa xD
Ska väll dit i dag också får si :)
Men nu laga mig färdig för kalas... -.-
 
:D
 
Ps. Bildarkivet funkar inte -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0